Mityba - raktas į subalansuotą rūgščių-šarmų pusiausvyrą

Tai, ką valgome, nuolat veikia mūsų organizmo rūgščių-šarmų sistemą, todėl norint subalansuoti jos pusiausvyrą pirmiausią reikėtų atkreipti dėmesį į savo mitybą. Maisto produktų lentelė padės atpažinti, kurie produktai labiau šarmina, o kurie - rūgština organizmą.

šarmina

rūgština

meq/100g -20 -15 -10 -5 5 10 15 20 25 30 35
Duona
Kvietinė duona
Balta duona
Ruginė duona
Džiuvėsiai
Gėrimai
Daržovių sultys (pomidorų, morkų, burokų)
Vaisų sultys (obuolių, apelsinų, citrinų)
Raudonas vynas
Mineralinis vanduo
Kava
Baltas vynas
Arbata (žalioji, juodoji, vaistinė)
Alus
Kola
Grūdai ir miltai
Grikiai, neskaldyti
Miežiai, neskaldyti
Ryžiai, išlukštenti
Kukurūzų dribsniai
Kvietiniai miltai
Makaronai
Avižų dribsniai
Ryžiai, nelukštenti
Pienas, pieno produktai ir kiaušiniai
Rūgpienis
Kefyras
Grietinėlė
Kondensuotas pienas
Pienas
Jogurtas
Minkštas sūris
Vištos kiaušinis
Varškė
Kietasis sūris
Lydytas sūris
Permezano sūris
Mėsa ir mėsos gaminiai
Dešra
Pieniškos dešrelės
Jautiena
Kiauliena
Vištiena
Kalakutiena
Kepenys
Triušiena
Žuvis ir jūros gėrybės
Menkės filė
Silkė
Karpis
Lašiša
Upėtakis
Krabai

 Basica®“ energijos dieta

 

Šarminė dieta padeda neutralizuoti organizme susikaupusias rūgštis ir palaikyti normalią rūgščių ir šarmų pusiausvyrą. Laikydamiesi „Basica®“ energijos dietos, organizmą aprūpinsite šarminėmis mineralinėmis medžiagomis. Į energijos dietą su „Basica®“ įtraukti mikroelementai, kurie reikalingi normaliai energijos apykaitai palaikyti. Šie du svarbūs aspektai užtikrina organizmo gyvybingumą ir darnią jo veiklą. 

 

- Cinkas padeda palaikyti normalią rūgščių ir bazių apykaitą ir pažinimo funkciją.

- Magnis mažina nuovargį.

- Kalcis ir magnis palaiko normalią energijos apykaitą.

Svarbi įvairi ir subalansuota mityba bei sveikas gyvenimo būdas. Tikslų maistinių medžiagų kiekį rasite prie produkto aprašymo.

 

„Basica®“ energijos dieta padeda protingai neutralizuoti rūgštis per kelias savaites.

Mitybos specialistai rekomenduoja dietos laikytis bent 2–3 mėnesius. Per šį laikotarpį organizmas neutralizuoja rūgštis ir sureguliuoja rūgščių ir šarmų pusiausvyrą.

„Basica®“ energijos dieta – tai trijų etapų šarminė dieta.

  

Pirmasis etapas

Kaip sėkmingai pereiti prie šarminės dietos?

 

„Basica®“ energijos dietos esminė dalis – šarminė dieta. „Basica®“ energijos dietos poveikis bus sėkmingas ir ilgalaikis, jei kasdien suvalgysite daugiau šarminio maisto. Pagrindinė taisyklė: pusė lėkštėje patiekiamo maisto turi būti salotos, vaisiai ir daržovės. Tai gali būti ir sultys ar džiovinti vaisiai.

 

Jei Jūs manote, kad nesuvalgote reikiamo šarminio maisto kiekio, tada būtų tikslinga papildomai vartoti „Basica®“, kurio sudėtyje yra šarminių mineralinių medžiagų. Tai padės organizmui neutralizuoti rūgščių perteklių ir užtikrinti rūgščių ir šarmų pusiausvyrą. „Basica®“ papildus galite įsigyti įvairiais pavidalais: „Basica Compact®“ – tabletės, „Basica Direkt®“ – tiesiogiai vartojamos mikrogranulės, „Basica Instant®“ – vandenyje tirpūs apelsinų skonio milteliai. Nė vieno iš šių produktų sudėtyje nėra laktozės ar glitimo. Laikantis šarminės dietos, vertėtų valgyti mažiau rūgštinio maisto, tačiau visiškai jo atsisakyti tikrai nereikia. Visas maistas, kuriame daug baltymų, yra rūgštinis: mėsa, žuvis, šaltieji mėsos patiekalai, sūris, duona ir kiti kepiniai. Galiausiai, baltymai sudaryti iš aminorūgščių, kuriose yra sieros ir fosfatų, todėl joms skaidantis susidaro rūgštys.

 

 

 

Antrasis etapas

Rūgščių ir bazių apykaitos sureguliavimas su „Basica®“.

Laikantis „Basica®“ energijos dietos, neutralizuojamos rūgštys, lėtinančios medžiagų apykaitą. „Basica®“ sudėtyje yra šarminių mineralinių medžiagų ir vertingų mikroelementų.

 

„Basica®“ maisto papildai tiekiami įvairiais pavidalais, taigi galite pasirinkti tokį „Basica®“ produktą, kuris Jums tinka labiausiai.

 

Čia rasite visus „Basica®“ produktus, skirtus rūgščių ir bazių apykaitai sureguliuoti.

 

 

Trečiasis etapas

Medžiagų apykaitos paskatinimas judant ir laikantis dietos.

Tam, kad „Basica®“ energijos dieta būtų sėkminga, būtina skatinti medžiagų apykaitą. Taigi būtina gana aktyviai mankštintis. Medžiagų apykaita itin pagreitėja sparčiai vaikštant, važiuojant dviračiu arba žygiuojant (keliaujant pėsčiomis). Taigi fizinis krūvis taip pat spartina apykaitą.

 

Laikantis rūgščių ir šarmų dietos, sportas ir aktyvi fizinė veikla taps mielesni. Judėjimas ir dieta padės ne tik pasiekti pageidaujamą svorį, bet ir suaktyvins medžiagų apykaitą. Laikydamiesi rūgščių ir šarmų dietos, ne tik suvartosite mažiau kalorijų, bet ir gausite reikiamų šarminių mineralinių medžiagų, kurios yra ypač būtinos sportuojant, mat skaidant riebalus, padaugėja rūgščių (ketono rūgščių). Organizme atsiradus per daug rūgščių, riebalų skaidymas susilpnėja ir lieknėjimo procesas sustoja arba vyksta labai lėtai. Rūgščių ir šarmų dietos metu gausite daug šarminių mineralinių medžiagų ir mikroelementų. Mitybą papildę „Basica®“ papildais, organizmą aprūpinsite dar didesniu šarminių mineralinių medžiagų kiekiu.

 

 

 

Keli patarimai, kaip galite pagreitinti medžiagų apykaitą

 

 

Kiekvieną dieną išgerkite bent 2 litrus mineralinio vandens, nesaldintų vaisių gėrimų arba vaisinės ar žolelių arbatos. Didelis skysčių kiekis padeda per inkstus greičiau atsikratyti rūgščių pertekliaus.

 

Pasistenkite kasdien sąmoningai atsipalaiduoti. Nuolatinis stresas trikdo medžiagų apykaitą ir skatina sieros rūgšties susidarymą. Stresą mažinkite darydami kvėpavimo, jogos pratimus arba maudydamiesi šiltoje vonioje.

 

Valgykite lėtai, nes sotumo jausmas ateina tik po penkiolikos minučių. Taip nesuvalgysite per daug ir išmoksite mėgautis maistu.

 

Pasiruoškite kasdienę vaisių ir daržovių normą. Taip išvengsite nesveikų užkandžių, kai jausitės išalkę.